کد خبر: 361957
۰
۰
نسخه چاپی

سفر ریاست جمهور منشا خیر و برکت در هرمزگان است

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام روح‌الله معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: آیت الله رییسی از زمان خدمت در مشهد و سپس در قوه قضاییه توانستند اعتماد آفرینی و امید را در دل مردم زنده کند لذا امیدآفرینی و تحقق عدالت از سایر وظایف دولت مردمی آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد: حضور سردار سعید محمد در بین مردم و علما نشان از پای کار بودن مسوولان این دولت و ایجاد رابطه صمیمی با مردم است و امید می رود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت خود را ارایه دهند.
امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: انجام وعده‌های مطرح شده هم‌اکنون امیدی در دل مردم منطقه ایجاد کرده است که امیدواریم با اجرای آنها این امید ماندگار شود و مردم جزیره قشم پس از سال‌ها طعم عدالت را بچشند.
تکریم مادران و همسران شهدا کمتر از تکریم شهدا نیست

امام جمعه موقت قشم گفت: تکریم مادران و همسران شهدا کمتر از تکریم شهدا نیست و سالروز وفات ام‌البنین و دهه فجر زمان مناسبی برای احترام به این قشر عزیز است.
معصومی در ادامه خطبه‌های این هفته افزود: حضرت ام‌البنین چهره‌ای مقتدر است که در کنار حضرت زینب (س)، در قیام حضرت امام حسین (ع) و هم پس از واقعه عاشورا نقشی پررنگ در صدور پیام آن حضرت و افشاگری‌ها داشت.

وی یاد آور شد: سالروز وفات ایشان که روز شهدا نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تکریم این عزیزان به شمار می‌رود، ایشان با تقدیم چهار فرزند خود در پیشگاه خداوند متعال و خدماتی که در دوران زندگی خود داشت به اسوه‌ای از صبر و اعتقاد به ولایت و امامت است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید