کد خبر: 363797
۰
۰
نسخه چاپی

مردم قم هرگونه گران فروشی کالاهای اساسی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند

محمد رضا حاجی رضا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی قم موضوع نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی استان است که در همین رابطه از همه ظرفیت‌ها برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم استفاده می‌کنیم.
وی افزود: بررسی وضعیت بازار قم نشان می‌دهد مشکلی خاصی در زمینه توزیع کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد و کالاهایی همچون شکر، روغن و برنج به اندازه کافی برای تامین نیاز مردم با قیمت مصوب موجود است.
وی ادامه داد: اما در عین حال با توجه به اهمیت موضوع و تاکید وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار استان، برنامه‌ریزی کردیم تا در هفته جاری میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی نظیر شکر و برنج را به بازار تزریق کنیم.
حاجی رضا گفت: در همین رابطه هماهنگی لازم صورت گرفته تا برنج خارجی شامل برنج پاکستانی، هندی و تایلندی به اندازه لازم به بازار تزریق شود تا همچنان نقش موثری در زمینه تنظیم بازار و تعادل قیمت برنج در بازار استان داشته باشد.
وی افزود: درسالجاری تولید برنج ایرانی به دلیل خشکسالی و موارد دیگر با سختی مواجه شده به همین دلیل در استان قم تلاش می‌کنیم با تامین و توزیع برنج خارجی، نیاز بازار به این محصول را پاسخ دهیم.
وی با اشاره به این که قیمت برنج‌های خارجی توزیع شده بر اساس نرخ مصوب است، ادامه داد: در همین راستا قیمت عرضه هر کیلوگرم برنج هندی در بازار استان ۲۴ هزار تومان و هر کیلوگرم برنج پاکستانی ۲۵ هزار تومان تعیین شده‌است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید