کد خبر: 367127
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
فتاحی:

استقلال حرفه‌ای رفتار کرد کارشناسان باید نظر بدهند اما داوری خوب بود

به گزارش ایرنا، سعید فتاحی پس از اتمام آخرین دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در قرن حاضر تاکید کرد: اول باید به هواداران بابت این بازی و نتیجه‌ای که به دست آمد تبریک بگویم چرا که سال را با صدرنشینی به پایان بردیم و در مسیری قرار داریم که امیدوارم با قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی همراه باشد.

وی ادامه داد: در این بازی و قبل از آن در خصوص انتخاب داوری خیلی حرفه‌ای عمل کردیم و اگر قرار به اعتراض باشد این حق استقلال است که گلایه‌مند باشد. داوری مشکلی نداشت، البته یک صحنه مشکوک داشتیم که باید پس از بازدید تصاویر به طور یقین در خصوص آن صحبت کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به صحنه مشکوکی که توپ به دست بازیکن این تیم برخورد کرد، یادآور شد: در مورد هند بازیکن ما نمی‌توانم چیزی بگویم چون از این فاصله نمی توان چیزی دید و بعید می‌دانم هند بوده باشد و باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.

وی در مورد ادامه لیگ و روند فعالیت استقلال تاکید کرد: هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی داریم و ۲۱ امتیاز باقی مانده است اما سخن ما در مورد حضور هواداران در ورزشگاه است. در کنسرت‌ها و هواپیما شاهد حضور مردم در فضایی مسقف هستیم اما در استادیومی با این وسعت و در فضایی باز این گونه رفتار می‌شود که این نیاز به بررسی دارد. امروز دست کم باید ۷۰ درصد هواداران به ورزشگاه می‌آمدند و امیدوارم در سال آینده این اتفاق روی دهد تا در حضور تماشاگران خود جشن قهرمانی بگیریم.

فتاحی در مورد قیمت بلیت‌ها هم خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌ها همین بلیت فروشی است و میزبان در این دیدار باشگاه پرسپولیس بود. قیمت از سوی آنها اعلام شده بود و ما هم به عنوان تیم میهمان رفتار حرفه‌ای انجام دادیم.

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال هم‌اکنون با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در تعقیب این تیم است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.