کد خبر: 383249
۰
۰
نسخه چاپی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اظهار داشت:

راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مجموعه ای بسیجی با فعالیت‌های جهادی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم درجلسه با مدیرکل، معاونین و ... اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته طی چندماه گذشته در این مجموعه خدوم، بسیار ارزشمند و حاصل بهره مندی از ظرفیت‌هاست

 راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مجموعه ای بسیجی با فعالیت‌های جهادی است

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، معاون امور عمرانی استانداری قم در دیدار و نشست با مدیر، معاونین و...این اداره کل اظهار داشت: راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، مجموعه ای بسیجی با فعالیت‌های جهادی است.

ابراهیم معتمدی درادامه این جلسه که با حضور تنی چند ازمدیران حوزه معاونت عمرانی استانداری قم برگزار شد، تجمیع مشکلات کنونی را ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب و ...دانست و تصریح کرد: آنچه دراقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم مشهود است، پی گیری‌های مجدانه مدیر این اداره کل ومجموعه متبوع است که بی ادعا و فارغ از حواشی به انجام وظیفه می پردازند، که این امرشایسته تقدیر است.

وی انجام امور به صورت قلبی و ایمانی را موجب برکت در نتایج حاصله دانست و یاد آور شد: پی گیری در تامین اعتبارات مورد نیاز و متناسب با وضعیت استان در تمامی حوزه ها، در دستور کار قرار دارد.

معتمدی دربخش دیگری از بیانات خود یادآور شد: حوزه معاونت امور عمرانی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان، همگام و همسو درراستای تامین و تخصیص اعتبارت درجمیع حوزه‌های مرتبط به تلاش مجدانه ای مشغول هستند.

وی اطلاع رسانی جامع را امری ضروری خواند و تاکید کرد: تشکیل جلسات با بخشداران، دهیاران و دیگر مسئولان مربوطه استانی درراستای معرفی فعالیت‌های صورت گرفته و ارائه گزارش از ظرفیت دراختیار خصوصا درحوزه راه‌های روستایی، می‌تواند موجبات جلب همدلی و همسویی بهتر به منظور ارائه خدمات موضوعه را فراهم آورد.

وی میزان تردد و موقعیت کریدوری محورهای جاده‌ای استان را متفاوت از دیگر استانها دانست و تصریح کرد: باید از این ظرفیت بی بدیل درراستای تامین اعتبار و ارائه خدمات متناسب با جایگاه قم استفاده کرد.

درابتدای این جلسه، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم به ارائه گزارشی مجمل از اقدامات صورت گرفته طی چند ماه گذشته این اداره کل پرداخت.

دکتر حسین زنجیرانی فراهانی در ادامه تاکید کرد: حوزه گسترده فعالیت‌های اداره کل متبوع، تامین نیروی انسانی و اعتبارات مکفی و همچنین تجهیز وبروز رسانی ماشین آلات و ...را ضروری ساخته است.

وی با یادآوری بخشی از فعالیتهای صورت گرفته درحوزه های مرتبط خاطر نشان ساخت: با وجود حضور انبوه مشتاقان زیارت اربعین حسینی ع در پایانه‌های مسافری استان، درمجموع، رتبه سوم کشوری از نظر ارائه خدمات سفر به زائران اربعین، به این اداره کل تعلق گرفت.

زنجیرانی فراهانی بهترین مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی را درسطح کشور، متعلق به استان قم دانست و تاکید کرد: محورهای جاده ای استان، اعم از شریانی، فرعی و روستایی، به کارگاهی فعال از اجرای پروژه های عمران جاده ای تبدیل شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم دربخش دیگری از بیانات خود ضمن تشکر از همکاران ساعی خود که با وجود تمامی مشکلات به انجام وظیفه مشغولند اظهار داشت: بسیاری از اقدامات صورت گرفته درحوزه تامین و ارتقا ایمنی راهها استان به طورامانی و با استفاده ازظرفیت دراختیار اعم از عوامل فنی و ماشن آلات ناوگان راهداری، انجام شده است.

حسین زنجیرانی فراهانی اجرای صدها خاکریز حائل به منظور ایمن سازی دهانه پلها، تیرهای روشنایی، پایه تابلوها، اجسام صلب و...درسطح راه‌ها را درزمره اقدامات امانی اداره کل متبوع دانست و افزود: اجرای شیب شیروانی، تسطیح و پاکسازی حرایم، شانه سازی، تعمیر و نصب انواع تابلوهای ترافیکی، تعمیر و نصب گاردریل، اجرای طرح کنترل دروازه ای ناوگان عمومی کالا و مسافر، نظارت بر اماکن خدمات جاده ای، اجرای طرح راهداری زمستانی و.... بخش دیگری ازاقداماتی است که به طوری امانی و توسط همکاران صورت می گیر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید