کد خبر: 407917
۶
۰
نسخه چاپی
قم پرس « اصحاب تطمیع » را تشریح می کند

نور خدا خاموش شدنی نیست!

نور خدا خاموش شدنی نیست!

بر اساس آموزه های قرآن کریم و شریعت مبین اسلام نور و آن چیزی که متصل به حق تعالی باشند خاموش شدنی نیست ؛ هر چند انسان های ناسپاس تلاش کنند.

در روزهای اخیر از خودنمایی برخی « بی رسانه ها » با هدف دست یافتن به « گندم ری» نوشتیم که برخی با وجود اشتهار و اطلاع عموم صنف « هیچ هویت رسانه ای » ندارند گویا به طمع « گندم ری » یا اشاره ی « مرحوم » با تمام تلاش شایعه پراکنی می کنند و هر از گاهی یکی از « عناصر خوشنام و خدوم » را نشانه می روند.
هر چند « شایعه پراکنی » برای برخی چون « حلواشکری عقاب » شیرین است و از موهبت آزادی بیان و « نمامی » ارتزاق می کنند بایستی در نوشتار قید کنیم که بر خلاف تلاش های تا حد « فنا » برای دلسردکردن یا ایجاد بدبینی و شبهه فراکنی ولی « نورخدا خاموش شدنی نیست » .
نور خدا می تواند ایثارگری باشد که جوانی خودش را پای مبارزه با « صدام و رژیم بعث » گذاشته است و با تقید و التزام عملی بر قانون حتی از خودش نیز دفاع نکند .
نور خدا می تواند حتی از خانواده ی ایثار و شهادت باشد و خودش نیز در عین نوجوانی و گمنامی در جبهه حق علیه باطل حضور یافته است ولی نجیبانه علیه « قدرت طلبان » سکوت می کند تا وحدت عمومی و کام مردم تلخ نگردد.
با همه ی این اوصاف « نورخدا » به اذن و وعده ی الهی « پرنورتر» می شود و در قلوب مومنان حرارت و محبت خواهد نشاند.
حلقه ی « قلیان سرا » و « بی رسانه » هر چه می خواهد بکوشد و بجوشد و خدعه های رنگارنگ بچیند تا « ایثارگران خوشنام » را ترور کند ولی مکتب ایثارگران برگرفته از حضرت « عباس » است که شاعر می فرماید : « پهلوانان نمی میرند چون اباالفضل قهرمان است » .

مدیرمسئول

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید