کد خبر: 412830
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس‌ کل دادگستری قم مطرح کرد

اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: با وجود اختلافات هیچ‌چیز عاید شهر نمی‌شود و مصالح عامه را با انسجام بین مسئولان و مردم می‌توان تأمین کرد.

اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش قم پرس / حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در دیدار با سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و مدیران شهری، با اشاره به فعالیت‌های قابل‌توجه شهرداری قم در سال‌های گذشته اظهار کرد: کسانی که سال‌ها قبل به قم آمده بودند، اگر امروز به قم بیایند تغییرات را متوجه می‌شوند و خدمات این دوره در شهر کامل قابل لمس و قابل مقایسه برای همه است.

وی اختلافات و وجود بعضی حواشی را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود اختلافات چیزی عاید شهر نمی‌شود و باید مصالح عامه مورد توجه قرار گیرد و باید از انسجام بین مسئولان استانی برای پیشبرد برنامه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم استفاده کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه بیشترین ضرر از اختلافات و همراهی نکردن مدیران را مردم می‌بینند، ابراز کرد: در فضای همدلی و انسجام کارها جلو می‌رود و باید مصلحت مردم در تصمیم‌گیری‌ها در نظر گرفته شود و سلیقه‌ای برخورد کردن راه به جایی نمی‌برد.

مظفری با تأکید بر اینکه هر انتقادی هم باید در مسیر خود قرار گیرد و نباید به بستر جامعه کشیده شود، مطرح کرد: تغییرات و تحولات شهر قم باید ادامه پیدا کند و بی‌انصافی است که تغییرات و پیشرفت قم نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه اختلافات سبب می‌شود که کار از دست مدیران قوی گرفته شود و به دست مدیران ضعیف بیفتد و به‌طور قطع ضرر آن به مردم و شهروندان خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان قم با تأکید بر اینکه قدردان زحمات تیم شهرداری هستیم و شهرداری قم امروز بر ریل درستی قرار دارد، تصریح کرد: هرگونه خدماتی در قم برای مجاوران و زائران دارای ارزش فراوان است و همه باید کمک کنند تا کارها با جدیت به پیش رود؛ برای خدمات‌رسانی به مردم، دستگاه قضائی آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری است.

وی با تقدیر از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف توسط شهرداری قم اذعان کرد: خدمات شهرداری قم نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و تأثیرگذار است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید