شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

دکتر شهرام حبیب زاده عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۴۵ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ نفر از اردبیل، ۴ نفر پارس آباد، ۷ نفر مشگین شهر، ۲ نفر خلخال و ۱ نفر از بیله سوار گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه لازم است تا آغاز ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) مردم مشارکت جدی در مقابله با کرونا داشته باشند تا مراسم با اطمینان خاطر بیشتری برگزار شود، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۱۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۷ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر حبیب زاده با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل توسط عموم مردم جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا، اظهار کرد: متأسفانه ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند لذا هم استانی‌های گرامی حتماً در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدیت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد کاهش آمار ابتلاء و مرگ و میر ناشی از کرونا و همچنین کاهش فشار کاری بر کادر درمان باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید