نگهبان آرامستان ملایر در دفاع از پروتکل‌های کرونایی مصدوم شد

به گزارش قم پرس، حسین بابایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: این خدمه آرامستان بهشت هاجر که قصد ممانعت از ورود افراد به داخل آرامستان بهشت هاجر را داشت، توسط این افراد از ناحیه جمجمه دچار شکستگی و آسیب جدی و سریع به اورژانس بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: وضعیت جسمی وی نامشخص است و در صورت دستور و صلاحدید پزشکان وی باید برای ادامه درمان به همدان و یا تهران منتقل شود.

شهردار ملایر بروز اینگونه درگیری‌ها را شایسته شهروندان ندانست و تاکید کرد: تمام تلاش ما و نیروهای شهرداری برای حفظ سلامت مردم است، در حالیکه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند.

بابایی با تاکید بر اینکه این درگیری و زخمی شدن خدمه آرامستان بهشت هاجر با وجود نیروی انتظامی رخ داد یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا و مسدود شدن ورودی‌های آرامستان بهشت هاجر، این اولین درگیری از سوی مردم با خدمه شهرداری نیست و تاکنون شاهد ناملایمت‌ها و رفتارهای ناشایستی از این دست بوده‌ایم.

وی گفت: آرامستان بهشت هاجر و مسدود کردن آن و جلوگیری از ورود مردم به این محل، به یک معضلی جدی برای شهرداری تبدیل شده و باید فکر اساسی و راهکاری مشخص برای حل این مشکل اندیشیده شود.

شهردار ملایر تاکید کرد: ما شرایط روحی شهروندان و بستگان متوفی را خوب درک می‌کنیم، اما آنها نیز باید همکاری و همراهی لازم را با نیروهای شهرداری و نگهبانان آرامستان بهشت هاجر داشته باشند تا از این شرایط عبور کنیم.

بابایی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد نیروها را هفت نفر نیز اضافه کردیم، اما با وجود نیروی انتظامی نمی‌توان جلوی ورود افراد را به آرامستان بهشت هاجر گرفت و همچنان شاهد نقض الزامات بهداشتی از سوی مردم و ایجاد درگیری با نیروهای شهرداری هستیم.

به گزارش قم پرس، از زمان شیوع ویروس کرونا مسدود کردن ورودی‌های آرامستان بهشت هاجر یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا بود که در این راستا طی یک سال گذشته شهرداری ملایر اقدامات پیشگیرانه خوبی برای کنترل تردد شهروندان به آرامستان انجام داده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید