بازگشت محدودیت های کرونایی به گیلان/ تردد خودروها ممنوع است

به گزارش قم پرس محمود قاسم‌نژاد شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمام شهرهای گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، فعالیت مشاغل گروه ۲ تا ۴ در این شهرها ممنوع است.

وی با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای اصناف و مشاغل در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد رنگ گیلان، افزود: از روز شنبه به مدت دو هفته، فقط یک گروه شغلی در شهرهای قرمز گیلان اجازه فعالیت دارند و واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را در شهرهای قرمز رعایت نکنند به مدت دو هفته پلمپ می‌شوند.

قاسم‌نژاد با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر روند اجرای تعطیلی سراسری مشاغل در شهرهای قرمز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ادامه داد: در شهرهایی که وضعیت شیوع کرونا آنها زرد و نارنجی اعلام شده دستگاه‌های اجرایی با ۵۰ درصد از ظرفیت کارکنان خود به ارائه خدمت پرداخته و در شهرهای قرمز کرونایی این کار با حضور فیزیکی یک سوم از کارمندان انجام می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا از روز شنبه ورود خودروها از شهرهای زرد و نارنجی به شهرهای قرمز گیلان ممنوع است.

وی همچنین گفت: از روز شنبه خودروهای با پلاک غیر بومی که در شهرهای زرد و نارنجی رنگ استان گیلان تردد داشته باشند ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز رنگ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید